Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Рощук М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Пильгун Н. В. Проблеми реалізації та захисту прав і свобод людини і громадянина в контексті функціонування принципу верховенства права в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. Пильгун, М. В. Рощук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: : Право. - 2014. - Вип. 26. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2014_26_10
| 2. |
Пильгун Н. В. Забезпечення прав, інтересів і свобод людини та громадянина – пріоритетне завдання органів державного управління у сфері виконавчої влади [Електронний ресурс] / Н. В. Пильгун, М. В. Рощук // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2013. - Вип. 59. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2013_59_6
| 3. |
Пильгун Н. В. Реалізація принципу верховенства права як необхідна умова побудови правової держави [Електронний ресурс] / Н. В. Пильгун, М. В. Рощук // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2012. - № 4. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2012_4_8
| 4. |
Вишновецька С. В. Особисті немайнові трудові права працівників: поняття та види [Електронний ресурс] / С. В. Вишновецька, М. В. Рощук // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2015. - № 4. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2015_4_18 Досліджено особисті немайнові трудові права працівників, з'ясуванню їх змісту та видів у системі трудових прав, закріпленій у сучасному трудовому законодавстві та в проекті Трудового кодексу України відповідно до європейських та міжнародних стандартів.
| 5. |
Рощук М. В. Державне агентство з питань електронного урядування України в системі публічної влади [Електронний ресурс] / М. В. Рощук // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2017. - № 1. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2017_1_13 Досліджено правовий статус Державного агентства з питань електронного урядування України, вивчаються питання його вдосконалення та місця в системі публічної влади. Досліджено функції та завдання Агентства як генерального державного замовника Національної програми інформатизації. Проаналізовано діяльність ДП "Державний центр інформаційних ресурсів України" та роль Національного центру електронного урядування у процесі функціонування Агентства та впровадженні електронного урядування в Україні.Досліджено правовий статус Державного агентства з питань електронного урядування України, вивчаються питання його вдосконалення та місця в системі публічної влади. Досліджено функції та завдання Агентства як генерального державного замовника Національної програми інформатизації. Проаналізовано діяльність ДП "Державний центр інформаційних ресурсів України" та роль Національного центру електронного урядування у процесі функціонування Агентства та впровадженні електронного урядування в Україні.
| 6. |
Рощук М. Розвиток електронного урядування в Україні: правовий аспект забезпечення безпеки інформації [Електронний ресурс] / М. Рощук // Безпека інформації. - 2018. - Т. 24, № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2018_24_1_5 Досліджено таку форму організації державного управління за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, як електронне урядування, що сьогодні є вимогою часу в контексті розвитку інформаційного суспільства в Україні. Проаналізовано національну нормативно-правову базу з питань електронного урядування, зокрема щодо забезпечення інформаційної безпеки держави. Розглянуті організаційно-правові механізми розвитку електронного формату діяльності державних органів, розроблені у межах відповідних державних програм. Проаналізовано Концепцію розвитку електронного урядування в Україні до 2020 року, закцентовано увагу на головних викликах, завданнях, планах розвитку електронного урядування в Україні до 2020 року. Серед яких: відкриті дані; електронні послуги; електронна ідентифікація; електронна взаємодія; формування якісної інформаційної політики; модернізація Національної програми інформатизації; посилення міжвідомчої координації шляхом посилення ролі Міжгалузевої ради з питань розвитку е-урядування; сприяння інтеграції до Єдиного цифрового ринку ЄС.
| 7. |
Корченко О. Модель оцінювання наслідків витоку державної таємниці від кібератак на критичну інформаційну інфраструктуру держави [Електронний ресурс] / О. Корченко, Ю. Дрейс, М. Рощук, О. Романенко // Безпека інформації. - 2018. - Т. 24, № 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bezin_2018_24_1_7 Провідні держави світу приділяють велику увагу кіберзахисту критичної інфраструктури. Не є виключенням Україна, яка має об'єкти критичної інфраструктури в яких міститься інформація, що становить державну таємницю (ДТ). Широке використання сучасних інформаційно-телекомунікаційних технологій в об'єктах критичної інфраструктури створює низку нових уразливостей та потенційних загроз, тому є необхідність оцінювати негативні наслідки національній безпеці у разі витоку ДТ. Відомі підходи дозволяють визначати шкоду від розголошення чи втрати ДТ в бальному еквіваленті і грошовому але тільки для одного суб'єкта режимно-секретної діяльності. Тому залишається не вирішеним питання оцінювання для множини відповідних об'єктах в межах визначених областей чи для держави в цілому. З огляду на це, розроблено модель оцінювання негативних наслідків витоку ДТ від кібератак на критичну інформаційну інфраструктуру держави, яка за рахунок визначених множин потенційних порушень, типових загроз, ступенів секретності, зводу відомостей, що становлять державну таємниці, показників економічної шкоди, тяжких наслідків та інших (що входять до відповідного кортежу), і надає можливість створити метод оцінювання негативних наслідків витоку ДТ, як в межах окремих областей, так і для держави в цілому.
| 8. |
Проскура Г. М. Розвиток електронного урядування у сфері екології в контексті реалізації права на доступ до екологічної інформації [Електронний ресурс] / Г. М. Проскура, М. В. Рощук // Прикарпатський юридичний вісник. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2017_6(2)__16
| 9. |
Рощук М. В. Трансформація України в цифрову державу: інструменти реалізації [Електронний ресурс] / М. В. Рощук // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2020. - № 1. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2020_1_14 Досліджено інструменти трансформації України в цифрову державу та їх правове забезпечення. Використано загальнонауковий, порівняльний аналіз, пізнавально-аналітичний, формально-юридичний, системно-структурний та інші. Зроблено висновок, що реалізація проєкту "цифрова держава" вимагає як нових доктринальних досліджень у цьому напрямку, так і змін у національному законодавстві. А також є неможливою без забезпечення розвитку цифрових навичок у громадян, що і стане запорукою реалізації їх цифрових прав. Охарактеризовано інструменти реалізації проєкту "цифрова держава" та обгрунтовано необхідність розробки законодавчого та інституційного забезпечення цифрових трансформацій в Україні, в тому числі підвищення рівня цифрових навичок та компетентностей в громадян. Досліджено інструменти трансформації України в цифрову державу, до яких відносяться електронне урядування, кібербезпека, електронна демократія, електронний бізнес, електронний суд, електронна охорона здоров'я, електронна освіта, електронна транспортна система, розумні міста, цифрові навички, повсюдний інтернет. Акцентовано увагу на тому, що для впровадження в життя всіх ініціатив у сфері діджиталізації в рамках реалізації проєкту "цифрова держава" необхідно забезпечити базовий рівень володіння громадян цифровими навичками, саме тому діяльність Міністерства цифрової трансформації має бути спрямована на підвищення рівня цифрової грамотності українців. З'ясовано, що для трансформації України в цифрову державу необхідно вирішити два важливих завдання - це інституційне та законодавче забезпечення цього процесу. Запропоновано окремі шляхи вирішення окреслених проблемних питань.
| 10. |
Рощук М. В. Україна в міжнародних рейтингах цифрового розвитку: стратегування та перспективи [Електронний ресурс] / М. В. Рощук // Dictum factum. - 2020. - № 3. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dicf_2020_3_8
| 11. |
Проскура Г. М. Екологічне врядування як частина електронного врядування: проблеми та перспективи розвитку в Україні [Електронний ресурс] / Г. М. Проскура, М. В. Рощук // Держава та регіони. Серія : Право. - 2018. - № 1. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2018_1_22 Проаналізовано нормативно-правове забезпечення електронного доступу до екологічної інформації. Визначено проблемні питання впровадження екологічного врятування в Україні. Висвітлено перспективи розвитку ефективної реалізації права на доступ до екологічної інформації в контексті розвитку екологічного врядування як частини електронного, запропоновано деякі методи вдосконалення ефективності функціонування даного інституту.
| 12. |
Рощук М. М. Робота деревини в умовах прісних і морських водних середовищ [Електронний ресурс] / М. М. Рощук, С. С. Гомон // Сучасні технології та методи розрахунків у будівництві. - 2023. - Вип. 20. - С. 117-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmrb_2023_20_15
|
|
|